Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Ελεύθερες τιμές στα εισιτήρια...

Ένα πάγιο αίτημα των σωματείων μας, είναι η φιλελευθεροποίηση στην τιμή των εισιτηρίων. Στην αρχή δεν το έβλεπα με καλό μάτι αυτό το αίτημα. Ύστερα που το ξανασκέφτηκα, είπα, άστο να πάει κι αυτό. Γιατί δηλαδή όλες οι άλλες τιμές να είναι ελεύθερες και στο ποδόσφαιρο να ελέγχονται;
Η Άντρη μου είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι λαϊκό άθλημα και δεν πρέπει. Ο Γιώργος μου είπε ότι θα αρθρογραφήσει εναντίον μιας τυχόν τέτοιας απόφασης. Η γνώμη μου δεν άλλαξε. Ναι, να φιλελευθεροποιηθούν οι τιμές γιατί μόνο έτσι ο κόσμος θα μάθει να αποφασίζει και να έχει απαιτήσεις. Κι επιτέλους φίλοι μου, ας μην μιλούμε πλέον για σωματεία αλλά για επιχειρήσεις. Το ποδόσφαιρο, η ομάδα, είναι πλέον μια επιχείρηση με εκατομμύρια έξοδα και έσοδα. Αυτή η επιχείρηση πρέπει κάποια στιγμή να μάθει να κάνει σωστή διαχείριση. Αν κάνει λάθη, τότε θα τα πληρώσει. Και είμαι βέβαιος ότι από τη στιγμή που θα φιλελευθεροποιηθούν τα εισιτήρια και μου πουν να πληρώσω ξαφνικά 20, 30 και 40 ευρώ για να παρακολουθήσω έναν αγώνα, τότε κι εγώ ο φίλαθλος θα πάρω τις αποφάσεις μου...
Προσοχή, βιαστικές αποφάσεις δεν χρειάζονται, το θέμα πρέπει να συζητηθεί διεξοδικά, ώστε να βοηθηθούν τα σωματεία από την όποια απόφαση και όχι να τα σπρώξουμε στον πάτο...

Δημήτρης Δημητρίου

Δημοσιεύτηκε στις 16/03/2008 στην εφημερίδα "ΠΟΛΙΤΗΣ"
Στήλη: Επωνύμως

Δεν υπάρχουν σχόλια: