Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Πλήρη αδυναμία να απαντήσουν

Για πλήρη αδυναμία των εννέα μελών του Δ.Σ. της Ε.Σ.Κ. («δεν είναι πρόθεσή μας να απαντήσουμε») να απαντήσουν στα όσα τους καταλογίζει, κάνει λόγο ο πρόεδρος του συνδικαλιστικού μας οργάνου, Αντώνης Μακρίδης...


Απάντηση Αντώνη Μακρίδη στα μέλη του Δ.Σ. της ΕΣΚ

Διάβασα την ανακοίνωση των εφτά εκ των οκτώ μελών του διοικητικού συμβουλίου της Ένωσης Συντακτών και των δύο αναπληρωματικών μελών του ιδίου Σώματος. Δυστυχώς, αποφεύγουν να απαντήσουν στα όσα εγώ κατάγγειλα προς όλους τους δημοσιογράφους με την εννιασέλιδη επιστολή μου της Τρίτης 5 Ιουλίου. Γράφουν ότι «δεν είναι πρόθεση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου να απαντήσουν σε όσα ο συνάδελφος-εννοούν εμένα- αναφέρει στη μακροσκελή ανακοίνωσή του, παρ’ όλο που πολλά σημεία παρουσιάζονται όπως ο ίδιος τα αντιλαμβάνεται ή είναι ανακριβή». Λυπούμαι να παρατηρήσω ότι φαίνεται ξεκάθαρα πως δεν έχουν τη δυνατότητα να απαντήσουν με πειστικότητα στα όσα εγώ καταγγέλλω, γι’ αυτό και παραλείπουν να το πράξουν, οι αγαπητοί συνάδελφοι.

Το «δεν είναι πρόθεσή μας να απαντήσουμε» αποκαλύπτει, με όλο το συμπάθιο, πλήρη αδυναμία, αγαπητοί μου συνάδελφοι. Αυτή είναι η ουσία, την, οποία, όμως, παρακάμπτουν. Τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο. Όμως, οι αγαπητοί συνάδελφοι, παρακάμπτοντας, επίσης, την ουσία, ερωτούν σε τι θα εξυπηρετήσει η προσφυγή μας στην κάλπη. Και με την υπόθεση «τι θα γίνει σε περίπτωση που επανεκλεγούν τα ίδια μέλη;», συνεχίζουν με φληναφήματα.

Δεν θέλω να πέσω χαμηλά. Δεν μπορώ, όμως, να μη σχολιάσω το μεγάλο τους ψεύδος ότι στη Γενική Συνέλευση ήμουν ένας εξ εκείνων που πρότειναν όπως αναγορευτεί ο κ. Καννάουρος σε επίτιμο πρόεδρο. Αν χρειαζόταν θα το έκανα μετά χαράς, γιατί τον Αντρέα Καννάουρο δεν έπαψα ούτε για μια στιγμή να τον εκτιμώ και να τον τιμώ. Αν έχω παράπονα από τη συμπεριφορά του αυτό είναι άλλο ζήτημα. Επανερχόμενος στο θέμα, υπενθυμίζω  ότι την εισήγηση τη διατύπωσε ο τότε αντιπρόεδρος της Ένωσης Κορνήλιος Χατζηκώστας. Και την υιοθέτησα με τη ψυχή μου., όπως και τα υπόλοιπα 47 παρόντα στη Συνέλευση μέλη μας.  Όσο για τον ισχυρισμό τους ότι μηδενίζω το ρόλο και προσφορά του επίτιμου προέδρου, να τους απαντήσω τι; Ότι προ μηνός ήμουν στην Αθήνα και έκανα ομιλία, εκθειάζοντας από το βήμα της ΕΣΗΕA -που τον τίμησε- τη μεγάλη και ανεκτίμητη προσφορά του στο δημοσιογραφικό κόσμο της Κύπρου; Λυπούμαι ειλικρινά. Καταλήγοντας, θέλω να πω και τούτο. Μιας και στην ανακοίνωσή σας επικαλείστε τη δημοκρατία. Ορίστε λοιπόν. Να προσφύγουμε στα μέλη μας και αυτοί να δώσουν τη λύση.  Αυτοί έχουν και πρέπει να έχουν τον πρώτο και τελευταίο λόγο.

Αντώνης Μακρίδης, πρόεδρος της ΕΣΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια: