Κυριακή 10 Ιουλίου 2011

Ο Δημητρίου για τους πολιτικούς...

Ο διευθυντής του αθλητικού τμήματος του «ΠΟΛΙΤΗ», Δημήτρης Δημητρίου, αρθρογραφεί για τους πολιτικούς...






Όχι, δεν τους εμπιστεύομαι...

Έχω εδώ και καιρό έχω αποφασίσει να απέχω από κάθε είδους πολιτική και κομματική κατάσταση στον τόπο μας. Έκρινα και κρίνω ότι πλέον δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με καταστάσεις που όχι μόνο δεν βοήθησαν τον τόπο, αλλά τον οδήγησαν κι από πάνω στην κατρακύλα!
Στις τελευταίες εκλογές, έκανα το λάθος και ψήφισα. Εκ των υστέρων, αντιλήφθηκα ότι με ξεγέλασαν για άλλη μία φορά. Δεν θα το επαναλάβω, και για να πω την αλήθεια θα σβήσω κάθε κομματικό και βουλευτή από το σημειωματάριο των φίλων μου. Τέρμα και τελείωσε!
Γιατί ξύπνησα με τις κακές μου σήμερα; Είναι απλό, φίλοι μου, γιατί για άλλη μία φορά αντιλήφθηκα ότι οι πολιτικοί μας ενοχλούνται με το παραμικρό και δεν χαρίζουν κάστανο, όταν νιώσουν ότι θίγονται. Μάλιστα κάποιοι, αν χρειαστεί, και με όπλο τους την ασυλία, παίρνουν ρόπαλο και σου τη δίνουν κατακέφαλα. Γι’ αυτό κι εγώ από εδώ και πέρα, δεν θα τους τη δίνω κατακέφαλα, αλλά θα τους αγνοώ. Είπαμε, εμείς εκπέμπουμε σε άλλο επίπεδο και δεν ακολουθούμε κανενός το δρόμο.
Και κάτι τελευταίο γι’ αυτή την πικρία μου με τους πολιτικούς. Πέστε μου τι κατάφεραν όλα αυτά τα χρόνια. Δώστε μου μια επιτυχία για τον τόπο. Ο μισός συνεχίζει να είναι υπό κατοχή και ο άλλος μισός βολοδέρνει μέσα από μια πλήρη αβεβαιότητα. Υπάρχει λοιπόν λόγος να εμπιστευόμαστε τον οποιονδήποτε πολιτικό; Κανένας...

Δημήτρης Δημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: