Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Γιάννης: «Δεν πήρα τη βιταμίνη μου κύριε Μάκη...!»

 Ένας ακόμα "δροσερός" διάλογος του Μάκη Ψωμιάδη διέρρευσε στο διαδίκτυο την Παρασκευή (24/06) το βράδυ. Ο «Μπιγκ Μακ» συζητάει με γνωστό Έλληνα αθλητή, με τ’ όνομα Γιάννης. Άραγε ποιος να είναι;

Διαβάστε αναλυτικά τον χαρακτηριστικό διάλογο μεταξύ των δυο ανδρών, οι οποίοι δείχνουν να έχουν οικειότητα μεταξύ τους. Η συνομιλία τους πραγματοποιήθηκε στις 21/03/11…

Μ: Ρε Γιάννη δεν ήθελα να σου στείλω μήνυμα αυτή τη φορά, ήθελα να σε πάρω τηλέφωνο να σου πω καλή επιτυχία.

Γ: Καλά κάνατε, είχαμε προπόνηση κύριε Μάκη. Τώρα τελειώσαμε.

Μ: Λοιπόν, Γιάννη, ένα θα σου πω αγόρι μου, ξέχασε ότι έχει γίνει στο προηγούμενο ματς, ξέχασε αν σε έχει στεναχωρήσει κανένας προπονητής και τέτοια. Παίξε για πάρτι σου σήμερα. Μ’ ακούς;

Γ: Σας ακούω κύριε Μάκη.

Μ: Παίξε για σένα αγόρι μου, παίξε για πάρτι σου. Μην σκέφτεσαι το προηγούμενο ματς.

Γ: Ναι, ναι έτσι είναι, έχω και το… γιατί προχθές δεν πήρα τη βιταμίνη γιατί μου’ χε μείνει λίγο και θα την πάρω σήμερα. Έχω σχεδόν το μισό πάνω από το φακελάκι.

Μ: Παίξε για σένα αγόρι μου μη παίζεις για κανένανε. Χωρίς κανένα άγχος και μη σκέφτεσαι τίποτα.

Γ: Τι γράφανε οι εφημερίδες, τι γράφανε γιατί δεν διάβασα;

Μ: Τίποτα, τι να γράψουν οι εφημερίδες;  Γράψτους στα αρχ… σου. Δείξε σήμερα τα αρχ… σου και να τους τελειώνεις επί τόπου.

Γ: Θα παίξω καλά, ναι.

Μ: Πάρτο πάνω σου το ματς σήμερα, εντάξει;

Γ: Έγινε κύριε Μάκη.

Μ: Καλή επιτυχία Γιάνναρε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: