Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Από την Μαρούλλα στον Φεϊζουλάχ!

Το σχόλιο δημοσιεύτηκε στη στήλη "Επωνύμως" του "ΠΟΛΙΤΗ"...

Aγαπητέ μου, κύριε Πανίκο Φαντούση, εκτιμώ την προσπάθεια που καταβάλλεις για να διορθώσεις τα κακώς έχοντα στο ποδόσφαιρό μας, όμως, πριν συνεχίσεις, οφείλεις να απολογηθείς και μετά όλα τα υπόλοιπα.

Θα πρέπει, αγαπητέ κύριε Φαντούση μου, να απολογηθείς στην κυρία Μαρούλα και στους κύριους Χαριλάου και Φεϊζουλάχ, τους οποίους από βεβιασμένη έρευνα τους έμπλεξες στα της ΚΟΠ! Μα είναι πράγματα αυτά; Από το πουθενά ή μάλλον από την Πάφο και τη Λακατάμια όπου βρίσκονται ο καθένας, να βρεθούν στα φύλλα; Ποιος τους το έλεγε...

Είπαμε, να διεκδικούμε θέσεις, να αλλάζουμε τα άτομα, αυτό δεν είναι κακό, αντίθετα είναι υγιές σε όλους τους τομείς της ζωής, όμως, να μην μπλέκουμε τα πράγματα και να μην προκαλούμε θέματα εκεί όπου δεν υπάρχουν.
Και το άλλο που διάβασα στην πρώτη ανακοίνωσή σου αγαπητέ μου κύριε Φαντούση, να επέμβει στα οικονομικά της ΚΟΠ η γενική ελέγκτρια; Μα αν η κυρία Γιωρκάτζη ξεκινούσε να κάνει έρευνες στα οικονομικά της ΚΟΠ, του Πολίτη, του αεροδρομίου και του σουβλατζίδικου της γειτονιάς μας, όχι δεν θα έβγαινε από μέσα, αλλά θα έμπλεκε κι από πάνω!

Δυστυχώς, κύριε Φαντούση μου, όσοι ασχολούνται με το ποδόσφαιρο τα τελευταία 50 χρόνια σε αυτό τον τόπο, έχουν τεράστιες ευθύνες για τα κακώς έχοντα. Όλοι έχουν ευθύνες στα τόσα κακά που συμβαίνουν κι όλοι έχουν βάλει το χεράκι τους για να φθάσουμε στη σημερινή κατάσταση. Ουδείς αναμάρτητος κύριε Φαντούση μου, ουδείς, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο...

Δημήτρης Δημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: