Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

Ιδού γιατί κουρεύτηκε γουλί ο Μάρκος!

Εξηγήσεις τόσο για την απόφαση να... αλλάξει χτένισμα (ζητώντας και τη γνώμη των θαυμαστών του για το ξυρισμένο κεφάλι), όσο και για τις πρώτες του μέρες με τον νέο του προπονητή δίνει ο Μάρκος Παγδατής μέσα από την προσωπική του ιστοσελίδα. Το κείμενο στο μήνυμά του αναφέρει:

«Σας γράφω από την Ουάσιγκτον, όπου προετοιμάζομαι για το Legg Mason την ερχόμενη εβδομάδα (αυτήν που διανύουμε).Πραγματικά κάνει πολλή ζέστη εδώ!

Πιθανότατα να είδατε τη φωτογραφία μου και να προσέξατε ότι έχω κάνει... μεγάλο κούρεμα στο Λος Άντζελες, μετά την προπόνηση της Πέμπτης. Είναι τόσο ανάλαφρα τώρα!! Δεν υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος, απλώς τα είχα βαρεθεί (τα μαλλιά μου) και με το καλοκαίρι να έρχεται, νιώθω άνετα και ωραία. Τι νομίζετε;

Την προηγούμενη βδομάδα ήταν το πρώτο μου τουρνουά με τον νέο μου προπονητή Μάιλς. Με τον Μάιλς βρισκόμαστε ακόμη στην αρχή, απλώς γνωρίζει ο ένας τον άλλο. Έτσι δεν υπάρχουν μεγάλες αλλαγές προς το παρόν.

Αυτά είναι τα νέα μου προς το παρόν, θα είμαι σε επαφή μαζί σας κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στην Ουάσιγκτον».

Δεν υπάρχουν σχόλια: